Zaštita ličnih/osobnih podataka - ZLP

(Privacy Policy and Data Protection and Processing)

Ovi ZLP reguliraju pravne odnose za usluge iznajmljivanja poslovnog sistema eLine Cloud, a u smislu zaštite ličnih/osobnih podataka koji se čuvaju u bazama klijenata (Kontroler) na infrastrukturi e-Line d.o.o. (Obrađivač) i koji su u poslovnom odnosu kao:  e-Line d.o.o. (DOBAVLJAČ) i Korisnika usluga (KLIJENT), i ako je na mjesečnoj fakturi u napomeni naveden link prema ovim OUP ZLP. DOBAVLJAČ (Obrađivač) i KLIJENT (Kontroler) su UGOVORNE STRANE.

Koje se informacije prikupljaju i obrađuju?

U slučaju da firma (KLIJENT) vrši obračun plaća zaposlenih, i/ili vodi bazu podataka fizičkih lica/osoba za potrebe izdavanja faktura i/ili obradu ugovora o djelu, sljedeći podaci se prikupljaju i obrađuju:

  1. JMBG (obavezno polje)
  2. Ime i prezime (obavezno polje)
  3. Adresa (obavezno polje)
  4. Poštanski broj (obavezno polje)
  5. Grad (obavezno polje)
  6. eMail (nije obavezno)
  7. Telefon (nije obavezno)

Svrha prikupljanja navedenih podataka?

Podaci su prikupljaju za sljedeće potrebe:

  1. Obračun plaća i pripadajući dokumenti
  2. Obračun ugovora o djelu i pripadajući dokumenti
  3. Izdavanje faktura za lizička lica/osobe (klub potrošača)

Korisnička prava nad podacima?

Korisnička prava su rješene kroz modul „Korisnička prava“ i to za svaku firmu/bazu podataka. Za unos u obradu podataka za obračun plaća i ugovora o djelu postoji posebno pravo za svakog korisnika sa sljedećim nivoima:

  1. Bez prava
  2. Samo čitanje podataka (izvještaji o plaćama i ugovorima o djelu)
  3. Puna obrada podataka (unos, obračun i čitanje podataka)

Dijeljenje podataka?

Podaci se djele sa trećim licima/osobama u sljedećim segmentima:

  1. Platne liste zaposlenih koje se šalje na e-mail adresu zaposlenog. Ista je u PDF formatu i zaštićena je lozinkom. Printana verzija ovog dokumenta također postoji, koja se lično uručuje zaposlenom.
  2. Zakonski izvještaji i dokumenti tipa MIP, GIP, P-MIP i sl. koji se upućuju državnim institucijama.
  3. Ostali menadžerski izvještaji u skladi sa korisničim pravima.

 Zaštita od neovaštenog pristupa posdacima?

  1. Svaki korisnik programa, tokom prijave treba da, pored unesenog korisničkom imena i lozinke, odobri pristup sa nove lokacije (e-Line Shiled) i/ili potvrditi identitet sa Two-Way Identification.
  2. Svaki korinsik ima postavljena prava u skladu sa pravnom politikom firme/klijenta.
  3. Podaci se čuvaju u bazama podataka (MS SQL Server) na telecom serverima. Svaka firma je posebna baza podataka. Sistem pravi i rezervne kopije baza podataka (backup) koji se čuvaju 3 dana.

Vrijeme čuvanja podataka?

Podaci se čuvaju do jednog od sljedećih perioda:

  1. Prekid poslovnih odnosa. U tom slučaju se klijentu šalje backup baze podataka, a tekuća baza se trajno briše.
  2. U slučaju nasolnog prekida odnosa, kao npr. Firma/Klijent nije ispunio svoje obaveze plaćanja, Dobavljač/Obrađivač će čuvati backup baze podataka još tri mjeseca, a nakon toga baza se trajno briše.

Pravna osnova?

Pravna osnova koja uređuje ove odnose je Zakon o zaštiti ličnih podataka BIH, kao i GDPR EU.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi poboljšala korisničko iskustvo.